Pomożemy w uzyskaniu finansowania od 80% do 100% wartości szkolenia  CZYTAJ WIĘCEJ

Moduł 09. Jak pogodzić strony transakcji?

Interesy obu stron transakcji zwykle są przeciwstawne i do tego często znacząco rozbieżne. Ale są też, choć nieraz ukryte, interesy zbieżne, które dają szansę na porozumienie. Jednakże dopóki strony okopują się na swoich stanowiskach i zwyczajowy kompromis zawodzi, perspektywa dobicia targu wygląda bardzo mgliście.

Jak wydobyć na światło dzienne i rozszerzyć obszary oczekiwań i potrzeb klientów? Jakie ustalić zasady negocjacji, gdy strony upierają się "przy swoim"?Jak oddzielić emocje od pieniędzy?

W tym module ćwiczymy strategię negocjacji "Wygrany-Wygrany" wg. Harwardzkiego Projektu Negocjacyjnego.

Moduł 10. Jak wynegocjować najlepszą prowizję dla pośrednika?

Klient jest w stanie zapłacić każde pieniądze za coś, czego bardzo potrzebuje. Jednakże nie będzie chciał ich zapłacić tak długo, jak długo nie będzie przekonany, że Ty masz to, czego on potrzebuje. Przekonanie klienta, że pośrednik jedynie "zabiera" mu pieniądze zdecydowanie jest pułapką na drodze do otwartego portfela klienta.

Jeśli jednak Twoje usługi są coś warte i potrzebne klientowi... pokażemy Ci jak przekonać o tym klienta i sprawić, żeby chętnie i z podziękowaniami zapłacił Ci prowizję.

Moduł 11. Jak rozpoznać i zneutralizować zagrywki negocjacyjne klientów?

Naturalnym działaniem klienta jest dążenie do uzyskania jak najkorzystniejszych dla niego warunków transakcji. W tym celu, świadomie bądź nieświadomie, często stosuje różne formy wywierania presji na Agenta. Kontakt z takim "cwanym" klientem dla nieprzygotowanego Agenta może być co najmniej niekomfortowy, a częściej może skutkować zgodą na zmniejszenie lub wręcz rezygnację z prowizji.

W tym module uczymy nie tylko rozpoznawać najpopularniejsze zagrywki i manipulacje ze strony klientów, ale również jak bronić się przed nimi, neutralizować ich skutki oraz jakie działania prewencyjne podejmować w kontakcie z takim klientem.

Moduł 12. Trudne negocjacje - gdy klient nie chce dojść do porozumienia

Zdarza się, że w trakcie negocjacji cenowych dochodzi do impasu i obie strony upierają się przy swoich stanowiskach. Sugestie Agenta: "krakowskim targiem" nie odnosi skutku. Wydaje się, że rozmowy utknęły w martwym punkcie, zwłaszcza, gdy emocje sięgają zenitu. Bez wątpienia są to trudne sytuacje, jednakże nieraz można znaleźć z nich wyjście.

Podczas szkolenia omawiamy i ćwiczymy techniki ustalania i argumentowania kwoty sprzedaży/zakupu oraz możliwe do zastosowania "zmiękczacze", które pozwalają na łatwiejsze zaaprobowanie przez klienta parametrów brzegowych transakcji

Zapisz się na listę subskrybentów naszego Newslettera, by otrzymać informację o możliwości dofinansowania Twojej inwestycji przez UE.

Napisz do nas

Zostaw numer telefonu lub adres e-mail, a skontaktujemy się z Tobą.

Zasięg działania

Prowadzimy szkolenia we wszystkich biurach sprzedaży i agencjach nieruchomości na terenie całej Polski. Zostaw numer telefonu lub adres e-mail, a skontaktujemy się z Tobą w celu domówienia szczegółów.
Adres kontaktowy:
ul. Armii Krajowej 110,
81-824 Sopot
Telefon: 883 750 502
Telefon: 663 20 20 30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Połącz się z nami:

 

Partnerzy

Partnerzy: Certes Partnerzy: BrightTeam Partnerzy: Kurs Na Nieruchomości Partnerzy: Pro Acti